Längtar…

februari 10, 2011

Jag brukar sällan längta till svensk sommar. Kanske för att jag bor mitt i stan och tycker att det mest är jobbigt när det är för varmt här. Däremot längtar jag ofta till spansk sommar! väldigt ofta längtar vi till vår favoritrestaurang som egentligen är en väldigt enkel sylta med plastmöbler men ack så god mat och ack så trevlig personal! Jag och Elin äter alltid kalv med Marsalasås och Elin betäller en zumo de manzana (äpplejuice). Mums!

Det är lätt att drömma sig bort så här års. Vi pratar ofta om förra årets resa när vi hade möjligheten att vara borta länge och hur glada vi är att vi kunde göra det. Helt underbart!

Nej, tillbaka till verkligheten och studier och snoriga barn, men det är kul det med! =)

One Response to “Längtar…”

  1. Maya o Pelle Says:

    GLAD ALLA HJÄRTANS DAG till Er från Oss!

    Kram!


Kommentera

