Hoppsan…

februari 3, 2011

Då var det så där länge sedan igen då. Här kommer ett långt inlägg för att uppdatera de bloggläsare som eventellt orkar hänga kvar =)
Nu är det ett par helger sedan men vi begav oss på en liten utflykt till landsbygden minsann. Eller, ett par mil utanför stan var det och det tycker vi är på landet. Vi for till en gård som hade får, getter, kaniner och höns. Tyvärr var det väldigt isigt så vi gick bara runt en stund där vi kunde.

Vi handlade oss en engångsgrill och åkte upp till Delsjön istället där vi grillade både det ena och det andra.

Jag tycker det är något speciellt med att grilla utomhus på vintern. Precis som jag bara älskar att äta Marabou mjölkchoklad utomhus på vintern. Konstig jag är va?

Hur som helst var det en mycket fin vinterdag och jag hoppas faktiskt på fler sådana innan våren kommer!

Annars har vi inte gjort så väldigt mycket utöver det vanliga. Vi har haft besök från Örebro och hade en trevlig dag med dem. Kul att träffa männsikor som man tyvärr inte ser så ofta! I helgen ska vi på brunch för svärfar fyller år. Det bådar inte gott för kaloriintaget =) Tur att tjejerna älskar att bosta tänderna.

One Response to “Hoppsan…”

  1. Anna (Sthlm) Says:

    Jag hoppas också på flera fina vinterdagar! Vad mysigt med grillning mitt i vintern!


Kommentera

