Skor, smink och böcker

januari 20, 2011

Här kommer ett litet inlägg från mig. De är väldigt sporadiska just nu och trots att det är min kära svägerska som håller i fredagstemat så får jag stå över det denna månaden. Vi får se vad som händer sedan. Anledningen till min tidsbrist ser ni här:

Det faktum att vi inte får dagisplats är ju också en anledning så klart. Vi fick dock ett erbjudande om plats på ett tillfälligt dagis men vi valde att tacka nej för det känns inte bra att skola in hur många gånger som helst. Vi har det väl bra som sparat lite dagar så vi inte blir helt ruinerade…Och på tal om barnen, hur söta är inte dessa skor som vi köpte i helgen då?

De blir perfekta när vi får finbesök nästa helg och förmodligen tar en sväng på Universeum. Stora vinterkängor är inte lätt när man just lärt sig gå. Och på tal om att handla så måste jag erkänna att jag föll för reklamen på TV och beställde mig ett set Sheercover. Faktum är att det faktiskt ÄR bra. Deras primer (något jag egentligen aldrig använder) är underbar! Så nu funderar jag på att beställa salladsskäraren också =)

Ha en trevlig dag!

5 Responses to “Skor, smink och böcker”

  1. maisoui Says:

    Jag är glad för alla inlägg du skriver 🙂 , trots att du inte hänger med på mina teman.

    Kram babe!

  2. Maya Says:

    Vi trogna läsare blir lika glada även om det blir sporadiska inlägg från Dej! Studier tar ju mycket tid, likaså småttingar. Hoppas Ni mår bra i övrigt!

    *Kramar*

    PS! Så fina Ni är på bilderna! Och vad är en primer? Låter som nåt man målar på som underlag innan man ska måla en vägg eller nåt…Undrar om jag missat nåt hahaha.

  3. Anna (Sthlm) Says:

    Tråkigt med dagisplatsen men skönt att ni kan ordna det i alla fall. Jag skulle inte heller vilja göra två inskolningar om man inte absolut måste.

    Var köpte du de coola skorna?


Kommentera

